آب کردن شکم

کاهش وزن ؛ ۶ روش بی نظیر و سریع برای سوزاندن چربی شکم

بنر تبلیغاتی سوپر نوین

عروس بانو

تبلیغات

چربی شکم و کاهش وزن ؛ یکی از متداول ترین سوالاتی که ما همیشه با آن روبرو هستیم و زیاد از ما میپرسند این است که چطور چربی شکم را از بین ببریم؟ باید بدانید که چربی شکم در واقع خطرناکترین نوع چربی است علاوه بر زیبایی شناسی، خطوط کمر بزرگ نشانه بیماری های قلبی هستند.

وجود چربی شکم بیشتر از نشستن می آید! زمانی که میزان کورتیزول در بدن ما بالا میرود،ما در قسمت میانی بدن خود افزایش وزن را تجربه میکنیم.همچنین استرس یکی از عوامل اصلی ترشح کورتیزول است،هنگامی که این اتفاق می افتد، کورتیزول باعث کاهش میزان عضلات خونی می شود (نوع بافتی که کالری ها را به موثر میکشد) و همچنان در ذخیره سازی چربی در منطقه شکم نگهداری می شود.

این تنش حتی می تواند با رژیم غذایی بد افزایش یابد؛ مطالعات نشان میدهد که استرس ناشی از رژیم غذایی میتواند سطح کورتیزول را بدون تغییر در چربی شکم حتی با محدودیت کالری افزایش دهد، پس چربی شکم چگونه شکل می گیرید؟ در ادامه این مقاله از “عروس ما” با ۶ راه موثر و سریع  در آب کردن چربی شکم آشنا می شوید.


کاهش وزن سریع

۱) خواب

اگر می خواهید در اواخر شب کار کنید و دوباره فکر کنید.هنگامی که انرژی های بیرونی شما تمام  شوند،شما میل بیشتری به خوردن غذا در پایان شب خواهید داشت.هنگامی که شما خسته هستید،گرلین بیشتری تولید میکیند،که موجب می شود میل شما به شکر و دیگر غذاهای چربی بیشتر شود.

کمبود خواب نیز میتوانید تولید هورمون را تغییر دهید و بر سطح کورتیزول شما اثر بگذارد که باعث حساسیت به انسولین می شود،جز اولین دلایل اصلی چربی شکم نداشتن خواب کافی است! ۷ ساعت خواب در شب یکی از بهترین چیزهایی است که میتوانید برای شکل دادن به بدن خود انجام دهید.

مقالات مرتبط  لاغری ران پا ؛ 13 راه شگفت انگیز برای لاغری سریع ران پا و فرم دهی باسن !!!

۲) تمرینات کوتاه مدت

۱۰۰۰ تمرین در یک دوره آن هم در شب ها میتواند ماهیچه های قوی شکمی را به شما هدیه دهد،اما با یک لایه کامل از چربی در بالاتنه، شما نمی توانید نتایجی را که واقعا میخواهید دریافت کنید.

به جای همه این افزایش ها، تمرین هایی انجام دهید که چند گروه ماهیچه ای را درگیر کرده و سیستم قلبی و عروقی شما را به کار بگیرند. در حالی که خود را در موقعیت فشار قرار میدهید،دست هایتان را روی زمین قرار دهید و سه یا چهار ست نگه داشتن خودتان آن هم به مدت ۳۰ ثانیه را امتحان کنید.همچنین صبح ها زود بیدار شوید و برای ورزش و پیاده روی در روز خودتان را اماده کنید که میتواند نتایج شگفت انگیزی را در تناسب اندام شما نمایان کند.

۳) شکر دشمن شماست.

مبارزه با چربی شکم، ۸۰ درصد رژیم غذایی سالم است؛کالری خود را کاهش دهید و بجای آن رژیم غذاییتان را با پروتئین، سبزیجات، حبوبات و جایگزین کردن میان وعده های که ارزش غذایی دارند جایگزین کنید.

یکی از موارد مورد علاقه ما استفاده از شیر است، چون دارای صفر درصد شکر و بی نهایت پروتئین است که با مصرف منظم میتواند انرژی لازم و قدرت و سلامتی را به شما و بدنتان هدیه دهد! یک ترفند شگفت انگیز دیگر این است که کمی دارچین در قهوه صبح شما میتواند سرعت چربی سوزی را افزایش دهد و به شما در متعادل و ثابت کردن قند خون کمک کند.هم چنین میزان سرعت خروج غذا را کاهش میدهد که به شما کمک میکند احساس سیری بیشتری بکنید.

۴) ویتامین C

وقتی تحت استرس شدید قرار میگیرید، هورمون کورتیزول بیشتری ترشح میکنید.ویتامین C به متعادل کردن میزان کورتیزول که تحت این استرس رخ میدهد، کمک میکند. علاوه بر اینکه راه خوبی برای مقابله با سرماخوردگی است، ویتامین C نیز برای ساخت کارنیتین ضروری است، ترکیبی که توسط بدن برای تبدیل چربی به سوخت و ساز استفاده میشود و این ویتامین را دشمن چربی میدانند.

مقالات مرتبط  رژیم کانادایی ؛ لاغری سریع در 15 روز با رژیم کانادایی اصلی + عوارض و مشکلات !!!!!

اگر شما از یک بحران عاطفی، استرس ناشی از کار و یا هر چیز دیگری رنج می برید افزایش ویتامین C  میتواند راه موثر برای خنثی کردن اثرات جانبی منفی باشد. فلفل دلمه ای،کلم پیچ یا کیوی را امتحان کنید.اینها حتی ویتامین C بیشتری نسبت به پرتقال مشهور دارند!

۵) چربی بخورید.

بله،شما درست خواندید چربی بخورید!!!! سوزاندن چربی باعث چاقی می شود. همانطور که در بالا گفتم، شکر است که شما را چاق میکند،نه چربی. چربی های خوب شامل غذاهایی هستند که غنی از امگا ۳ مانند قزل‌آلا، آووکادو و گردو هستند. این غذاها پر از چری و ویتامین های غذایی باارزش هستند که به شما کمک میکنند تا در طول روز سیر بمانید.

۶) آرام و کوتاه نفس بکشید

این یک روش بسیار ساده است که میتوانید حتی زمانی که در میان انجام کار دیگری هستید، از آن استفاده کنید. هر وقت که متوجه شدید عصبی شدید و عصبی می شوید و میبینید که چطور نفس میکشید.

اغلب افراد تحت استرس یا به طور متناوب تنفس خود را با نفس کوتاه و یا تنفس عمیق سریع انجام میدهند.بعد از اینکه از تنفس خود آگاه شدید،شکم خود را آرام کرده و تنفس را آهسته کنید.این کار به بهترین شکل ممکن عمل میکند اگر به جای نفس کشیدن بر روی کند کردن نفس تمرکز کنید با هر دم و بازدم، میتوانید به خود بگویید “آهسته تر”. این تنها چیزی است که برای آن وجود دارد ساده اما به طرز شگفت آوری موثر است! !!

[تعداد: ۱    میانگین: ۵/۵]
عروس ما در اینستاگرام